czwartek, 25 lipca 2013

Zmiany

Zaczynając moja przygodę z blogowaniem zastanawiałam się nad formą bloga. Chciałam zając się dwoma uzupełniającymi się tematami - przepisami kulinarnymi oraz kuchnią w szerszym znaczeniu (produkty spożywcze, zioła, gadżety kuchenne...). Wydawało mi się, że prowadzenie tych wszystkich tematów na jednym blogu będzie zbyt dużym pomieszaniem tematów. Dlatego też w krótkim czasie założyłam dwa blogi:

 strefa-kuchni.blogspot.com  -  z założenia tylko przepisy kulinarne

strefaulubiona.blogspot.com  -  z założenia inne tematy kuchenne (produkty spożywcze, zioła, gadżety kuchenne)

Jednak z perspektywy 2 miesięcy prowadzenia dwóch osobnych blogów doszłam do wniosku, że należy połączyć je w jeden. Postanowiłam zrobić to jak najszybciej, aby zminimalizować związane z tym zamieszanie. Jako docelowy blog wybrałam STREFĘ ULUBIONĄ. 

Aby posty zamieszczone na STREFIE-KUCHNI nie stały się zawieszone na nieaktywnym blogu, to aktualnie trwa proces przenoszenia postów ze STREFY-KUCHNI na STREFĘ ULUBIONĄ Po jego zakończeniu wszystkie posty znajdą się w jednym miejscu i będą odpowiednio pogrupowane.

Wszystkie nowe posty z przepisami zamieszczam już bezpośrednio na STREFIE ULUBIONEJ i mam nadzieję na stworzenie swojego kuchennego świata w blogosferze mojej strefy ulubionej.

Wszystkie  osoby odwiedzające blog STREFA-KUCHNI przepraszam za zamieszanie. Chciałabym również zaprosić do STREFY ULUBIONEJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz